Pazartesi, Kasım 18, 2013

Cuperella (bir cupcake cenneti)

Sevdigim mekanlar bölümü icin ilk olarak hangi mekan hakkinda yazsam diye düsünmek ve cevabini bulmak zor olmadi hic: en sevdigim mekan acildigindan beri Aachen Pontstraße´de yer alan pasta ve cupcake cenneti: Cuperella.

Mekanin adindan da anlasilabilecegi üzere Cindrella´dan esinlenmis ve iceriye girer girmez kendinizi prensesler yada prensler gibi - kisacasi masalimsi bir ortamda hissediyorsunuz.

Pontstraße Aachen´da bir cok kafe, restoran ve barlarin oldugu, üniversiteye yakinligindan dolayi özellikle güzel havalarda ögrencilerin akin ettigi, genc, dinamik ve trendy bir sokaktir.


Burada bir Aachen´in ilk cupcake kafesinin acilacagini duydugumda cok heyecanlanmistim. Benim cupcake yemeyi de yapmayi da sevdigimi biliyorsunuz. Ve gercekten de distan da icten de gayet davetkar, hos ve farkli bir mekan olmayi, moda olmayi basardi Cuperella kisa bir zaman icerisinde. 


Her gecisimde özenle dekore edilmis penceresine uzun uzun bakmadan edemiyorum. Her pasta her cupcake adeta birer sanat eseri. Insan yemeye kiyamaz gibi geliyor ancak kiyiliyor elbette. En önemli özelliklerinden biri de pastalarin görüntülerinin kadar tadlarinin da harika olmasi. Her türlü zevke göre pasta ve cupcake mevcut. 


Iceri girildiginde - eger sayet bos bir yer bulabilirseniz - pembe beyaz harika bir ortam sizi bekliyor. Genc-yasli, ögrenci yada degil genis bir kitleye hitab eden mekanda sirf bu atmosferi solumak icin bile gelenler biliyorum:) 


Cuperella da aslinda sadece cupcake ve pasta yok, burada hafta sonlari ve hafta icleri kahvaltilar da edebilir, harika bagellar yiyebilir ve mevsime göre iceceklerin de tadina varabilirsiniz. Benim favori cupcake imi sorarsaniz: Alice Vanilla. Genellikle üzerine mavi bir cicek ekliyorlar , belki de o yüzden beni cekiyordur, bilemiyorum. 


Cuperella da ister iceri gecip oturabilir, ister cupcake yada diger güzel tatlilari eve paket de yaptirabilirsiniz. Sparis üzerine elbette dogum günleri , dügün ve diger özel günler icin de harika cupcake ve pastalar da yaptirabilirsiniz. 


Iyi bir kiz arkadasinizla gelip kahvenizi yudumlayip sohbet etmek icin, bir hafta sonu kahvaltisi yada sevgiliniz / esinizle basbasa hos vakit gecirmek icin ideal bir mekan.
Cuperella yi seviyor ve herkese siddetle tavsiye ediyorum. Bayilacaksiniz!

(NOT: son fotograf haric diger bütün fotograflar Cuperella´nin Facebook sayfasindan alinmistir)

2 yorum:

  1. merhaba gökçe hanım,
    Bloğunuz hayırlı,uğurlu ve bol takipçili olur inşallah..
    Facebook dan beğenerek ve severek takip ediyorum.Her gün sayfanızı merak içinde açıyorum. Blogunuzu da aynı şekilde takip edeceğimi hissediyorum :)
    Başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esma hanim,
      Güzel dilekleriniz icin cok tesekkür ederim:) Insallah güzel paylasimlarda bulunacagim:) Sevgilerle:)

      Sil